bike trial

bike trial

real trial
bike trial

bike trial

real trial

ولی زندگی همین نیست

 

اینم خلاصه وضعیت من  

واسه اینم باید بگم .....که نگین ماشین بت زده یا توبه ماشین  

طول لبه به لبه ۲مترو ۲۰ این بلارو به سرش آورد ........ 

چاکر بچه های تریال کار میلاد عبدالهی

نظرات 4 + ارسال نظر
درود بر میرحسین جمعه 30 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 01:08 ق.ظ http://iraneazad88.blogsky.com/

سلام عالی بود بیا به ما bbc فارسی سر بزن در ضمن اگه از مطالب خوشت آمد روی تبلیغات کلیک کن در ضمن اگه خواستی پولدار بشی خبرم کن تا یه سایت توپ که خودمم استفاده میکنم معرفی کنم از این کلیکی ها نیست.

خاکپور شنبه 4 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 09:15 ب.ظ

سلام مهندس .چطوری؟
(با ارزوی قبولی طاعات وعبادات حضرتعالی وخانواده محترم)
دعوتت کردم تهران برای مسابقه از ما دلخور شدی.راستش نمی دنستم مقیم اصفهانی وفکر می کردم ساکن تهرانی.وچون از وبت خوشم امده بود می خواستم از نزدیک با هم اشنا بشیم .
به هر حال تو مسابقه ای که برگزارشد همشهری هات در رده متوسط اول و دوم شدند .
می خواستم بگم من در حال طراحی موانع جدید هستم .موانع که داریم مال ورد کاپ ۲۰۰۸ استرالیاست و بچه ها(حرفه ای ها) اون قدر رو این موانع مسابقه دادن که فول شدن .اگه طرح جدیدی داری خودمو از مشورتت بی نیاز نمی دونم .امیدوارم در زندگی وخصوصا در تحصیلاتت موفق باشی .
( خاکپور) ak30bar@yahoo.com

دانیال دوشنبه 19 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 01:26 ب.ظ http://trialbike1.blogfa.com

سلام میلاد جون.
اگه دلت خواست یه سر به ما بزن
خبری هم ازت نیست.
.
میگم خودروی ارزون و خوب سراغ نداری ؟
خودرو 20 تایی فابریک تانک سراغ نداری ؟
خودرو echo که گرونه. خودرو lascoهم که بیش از 3 ساعت جواب نمیده.
.
راستی چرخ آقا شاهرخ را دیدی؟ حدوده 400 500 تومان خرجش کرده.

حسان دوشنبه 19 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 08:26 ب.ظ

دمت گرم خیلی خوشم اومد
روش پرش کامل با چرخ را برام ایمیل بزن
مرسی

ولا من دارو میرم مسافرت تا ۲۵ .۷ نیستم
یه توضیح کوتا میدم بعدن واست مفسل میگم در کل شما با دقت کردن به استل تریال کار های مرد الاقه خودتون میتونید با فیلم برداری از خودتون اشکالات و زعفهای خودتونو بر طرف کنید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد